بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
11:7
پنج شنبه 27 بهمن 1390

یکی از بازی های دوست داشتنی در دوران بچگی نقطه بازی بود که با یک ورق و خودکار هیجانی به بچه ها میداد که از هر بازی دیگری سرگرم کننده تر می نمود. اکنون  بازی این سرگرمی دوران کودکی را بر روی کامپیوتر با همان هیجان و انواع مختلف آن به اشتراک عموم گذاشته است.
بازی بازی GridLines یک نوع پازل می باشد که با رسم نوبتی خط و وصل کردن نقطه ها تشکیل مربع داده و کسب امتیاز کنید و هرکسی مربع های بیشتری در پایان وصل تمام نقطه ها تشکیل دهد برنده است. حالت کلاسیک و گرفتن پاداش که هر مربعی یک امتیاز خاص خود را دارد، همچنین حالت دلخواه که امکان رسم مدل های دلخواه بازی را به شما می دهد.

GridLines 1.09.1 Portable PC Game - بازی کامپیوتر نقطه بازی

ویژگی های نقطه بازی

  • 4 روش بازی از جمله کلاسیک، جایزه ای و سفارشی
  • 5 تنظیم سختی بازی و بازی های طولانی مدت و کوتاه مدت
  • بازی با دوستان یا بازی با کامپیوتر
  • ذخیره بازی در هر کجای بازی که باشید
  • گرافیک های زیبا با موسیقی آرام بخش پس زمینه همچنین امکان اجرای MP3

حداقل سیستم مورد نیاز بازی نقطه بازی

  • سیستم عامل: Windows 7, Vista, XP یا 2000
  • پردارنده: Pentium II (450 MHz)
  • رم: 64 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1
  • کارت گرافیک: 3D video card (32 MB)

دانلوددانلود رایگان بازی نقطه بازی کامپیوتری (حجم : 7.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
تصویرتصاویر بازی:

GridLines GridLines GridLines GridLines

تعداد بازدید از این مطلب: 2410
بازدید : 2410
مدیر سایت
11:6
پنج شنبه 27 بهمن 1390

دنبال کنندگان بازی لوکسر ( لاکسر ) بعد از مدت ها انتظار شاهد دانلود بازی نسخه جدیدی از این بازی هستند که گرافیک فوق العاده و داستانی هیجان انگیر با عنوان گذرگاه (حق عبور) سنگ مرمر دنیای بازی های پازل را دگرگون کرده است.  این بازی کامپوتری زیبا را برای دوست داران دنبال کننده Luxor و کسانی که تا به حال آن را تجره نکرده اند تقدیم می کند.
این نسخه بازی کامپیوتری با عنوان " پنجمین لوکسر - گذرگاه یا حق عبور " محصول شرکت بازی سازی MumboJumbo است که سری بازی های پازل سنگ های مرمر توسط گروه TE ساخته این شرکت است که از این دسته همین بازی لوکسر معروفترین است. نسخه 5 لاکسر باز هم Power-UP های جدید تری که دارد هیجان و سرگرمی بازی را به 100% میرساند و اگر شما از یک کارت گرافیک خوب برخوردار باشید و کارت صدای شما خروجی 5.1 را هم ساپورت کند دیگر آنقدر محو افکتهای صوتی این بازی دانلود پازل جذاب خواهید شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

Luxor 5th Passage 1.0.0.8 Portable PC Game - بازی لوکسر 5 گذرگاه

در این بازی کامپیوتر آماده اداره تکه جواهرات بالدار خود در پنجمین بازی پوپر مرمر هیجان انگیر و فوق العاده لوکسر شوید. توپ های رنگی خود را به زنجیره ای از حوزه های رنگی شلیک کنید قبل از اینکه آن ها شما را از بین ببرند. با دستاورد های خود گنجینه هایی که جلوی سقوط سرزمین را می گیرند بدست آورید زیرا این 5 گنج عظیم مصر را نجات خواهد داد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Vista
  • پردازنده: 1.6 GHz
  • رم: 256 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0

دانلوددانلود رایگان بازی لوکسر 5 (حجم : 61.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
تصویرتصاویر بازی:

Luxor 5th Passage Luxor 5th Passage Luxor 5th Passage Luxor 5th Passage

تعداد بازدید از این مطلب: 2280
بازدید : 2280
مدیر سایت
11:3
پنج شنبه 27 بهمن 1390

بازی مرحله ای Deepica همانند سایر بازی های مرحله ای جذابیت بسیاری دارد. سایت دانلود رایگان این بازی را به صورت قابل حمل یا پرتابل در اختیار شما قرار داده اشت. این بازی پازلی دیپیکا دارای بیش از 200 مرحله جذاب است. در هر مرحله با از بین بردن توپک های رنگی امتیاز های جذاب و سرگرم کننده ای به شما می دهد. این بازی روی ویندوز xp و ویندوز ویستا و seven نصب می شود و با یک سی پی یوی قدیمی 600مگاهرتزی کار می کند و 128 مگابایت رم بیشتر نیاز ندارد.

Deepica Portable Game - بازی مرحله ای دیپیکا

دانلوددانلود رایگان Deepica

(حجم : 23.00 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2236
بازدید : 2236
مدیر سایت
11:2
پنج شنبه 27 بهمن 1390

بازی Red Faction II جناح قرمز 2 به سبک تیر اندازی اول شخص یک بازی قدیمی ساخته شده در سال 2003 است. این بازی با گرافیک بالا در زمان خود داستان زیبایی را با خود یدک می کشد. داستان در مورد 15 سال آخر دیکتاتوری Sopot است که کل اجتماع جامعه جهانی را تحت الشعاع قرار داده است. خونخواهی های وی باثت شده کشور در فقر و جنگ دست و پنجه نرم کند. او تمامی سربازان خود را به میدان می فرستد و کشته شدن آنها برایش مهم نیست و فقط پیروزی در جنگ را خواهان است. دیکتاتور به ذهنش می رسد با استفاده از فناوری نانو سربازان ویژه ای را دوره دهد و آماده سازد که بتواند دنیا را در دست بگیرد. نام این گروه جناج قرمز است. 

Red Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز

سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • سی پی یو: Pentium 4 1GHz
  • رم: 256 MB
  • گرافیک : 32 مگابایت یا بالاتر
  • DirectX 8.1 یا بالاتر
  • سیستم عامل: 98/ME/2000/XP
  • موس
  • کیبرد

دانلوددانلود رایگان Red Faction II PC Game (حجم : 179.79 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تصویرتصاویر بازی:

Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز

تعداد بازدید از این مطلب: 2949
بازدید : 2949
مدیر سایت
11:0
پنج شنبه 27 بهمن 1390

اگر از طرفداران PC Game و همچنین بازی های هواپیمایی و جنگی هستید این بازی کامپیوتری بسیار جذاب که از ژانر شبیه سازی پرواز می باشد را به شما کاربران عزیز سایت دانلود رایگان نرم افزار برای دانلود بازی کامپیوتر پیشنهاد می کنیم. در این بازی هواپیما شما از نژاد خود در برابر ظالم، دشمن ناشناس که مصمم به نابود کردن تمام تمدن شماست دفاع می کنید . در این گیم با استفاده از حیله گری خود و همچنین 18 هواپیمای جنگی مرگبار خود می توانید در بمب گذاری و همچنین در ماموریتهای شناسایی شرکت کنید. شما تنها امید برای نجات هستید! در این بازی جنگی Echelon Wind Warriors شما باید 40 ماموریت را یا در حالت بازی و یا در حالت کاملا شبیه سازی شده به اتمام برسانید.
در این بازی هواپیما ی جنگی شما باید دستور حمله به دشمنان را بدهید، از دارایی ها مراقبت کنید و یا بر حسب نیاز از آنها بردارید و با یک حمله بسیار مرگبار و خشمگینانه دشمن را بمباران کنید. در این بازی جنگی Echelon Wind Warriors حمله به دشمنان با 16 سلاح قدرتمند با فناوری بسیار بالا از جمله توپ، مسلسل، اژدر و موشک های هدایت شونده صورت می گیرد. موفقیت شما در Game و در میدان نبرد می تواند جوایز معتبری مانند رز فولادین ، صلیب طلایی و یا غیره را برای شما در برداشته باشد. امیدواریم که با دانلود بازی هواپیمای جنگی بتوانید ساعاتی را جلوی کامپیوتر خود نهایت لذت را ببرید.

Echelon Wind Warriors PC Game - بازی زیبای هواپیمای جنگی

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر این بازی کامپیوتری:

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP
  • پردازنده: 400 مگا هرتز
  • رم: 64 مگابایت
  • کارت گرافیک: 16 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Echelon-Wind-Warriors-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی هواپیما های جنگی (حجم : 169 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2368
بازدید : 2368
مدیر سایت
10:58
پنج شنبه 27 بهمن 1390

امروزیک بازی کامپیوتر جالب، هیجان انگیز و در عین حال بسیار خنده دار را به شما عزیزان معرفی کنیم. گیم فوق العاده زیبای Darwin the Monkey یک بازی رایانه ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی رایانه سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این PC Game هستند فرار کنید تا بتوانید به Game ادامه دهید.
بازی Darwin the Monkey دارای 6 نوع گیم متفاوت می باشد و از 30 سطح handcrafted برخوردار است. این بازی کامپیوتری بسیار گرافیک مناسبی دارد و با توجه به حجم بسیار پایین آن از کیفیت خوبی برخوردار است و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت. لازم به ذکر است این بازی جدید هیچ محدودیت سنی نداشته و می تواند هر کاربری را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. امیدواریم با دانلود بازی میمون داروین بتوانید نهایت لذت را از این بازی جدید و جذاب ببرید.

Darwin the Monkey PC Game - بازی میمون داروین

سیستم مورد نیاز این بازی کامپیوتر :

  • ویندوز: ME/2000/XP/Vista
  • پردازنده: 600 مگاهرتز
  • رم: 128 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی میمون داروین

(حجم : 13.3 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2212
بازدید : 2212
مدیر سایت
10:56
پنج شنبه 27 بهمن 1390

در این پست میخواهیم بازی زیبای Plants vs. Zombies: Game Of The Year Edition را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ این بازی رایانه با اینکه از لحاظ گرافیکی چندان برتر نیست اما در لیست بازی های برتر کامپیوتر قرار گرفته است. در این بازی کامپیوتری شما باغبانی زحمت کش هستید که گل و گیاه هایی را کاشته و پرورش می دهید؛ پس از آن زامبی ها که موجوداتی بی عقل و خرد هستند به مزرعه شما حمله می کنند و ممکن است مزرعه شما را از بین ببرند ولی شما می بایست با تمام توان خود در مقابل زامبی ها از مزرعه و گیاهان خود محافظت کنید تا بتوانید به سود سالیانه خود از برداشت محصولات برسید و امتیاز بیشتری در این بازی رایانه کسب کنید. در این PC Game شما با 49 نوع زامبی برخورد می کنید که هر یک به روش خاصی حمله خواهند کرد و در مراحل بالاتر Game تعداد زامبی ها بیشتر می شود که نیاز به کنترل دقیق بر روی گیم خواهد داشت. امیدواریم با دانلود بازی جدید و زیبای Plants vs. Zombies که وب سایت دانلود رایگان نرم افزار آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است بتوانید ساعاتی را با این بازی زامبی ها لذت ببرید.

Plants vs Zombies 1.2.0.1073 - بازی حمله زامبی ها به مزرعه

ویژگی های این بازی کامپیوتر :

  • 5 حالت مختلف بازی شامل : Adventure, Mini-Games, Puzzle, Survival, Zen Garden
  • نبرد با زامبی ها در محل های مختلف
  • کسب مهارت های خاص مبارزه با هر نوع زامبی طی مراحل بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 2000/XP/Vista/7
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8
  • پردازنده: 1.2 گیگا هرتز
  • رم: 512 مگا بایت
دانلوددانلود رایگان بازی حمله زامبی ها به مزرعه

(حجم : 33.8 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2469
بازدید : 2469
مدیر سایت
10:55
پنج شنبه 27 بهمن 1390

بازیهای ماجرایی امروزه بازار گرمی دارند، بازی جدید و زیبای Mars Miner که امروز می خواهیم شما را در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار با آن آشنا سازیم یکی از این بازی های ماجرایی محسوب می شود. این بازی Mars Miner که برای کامپیوتر طراحی شده است همانطور که از نامش پیداست مربوط به جستجو در مریخ می شود ! در این بازی کامپیوتری شما می بایست به دنبال راهی برای برگشت به زمین باشید؛ شما در این سیاره بدون سوخت و مواد غذایی گرفتار شده اید و می بایست برای برگشت به زمین به این دو مورد دست پیدا کنید که نیاز به زیر و رو کردن همه جای مریخ خواهد داشت ! اما در این جستجو خطراتی نیز در کمین هستند؛ هیولاهای زشت و فریبنده که با داشتن هوش بسیار بالا قادرند شما را از بین ببرند؛ پس می بایست تمام حواس خود را در طی گیم متمرکز نمایید تا گرفتار دام این موجودات فضایی نشوید. این Game از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و می توان گفت در سبک Game های کلاسیک طراحی گشته است که همراهی آهنگ های فوق العاده جالب این گیم را محبوب تر می کند. امیدواریم که با دانلود بازی مریخ بتوانید نهایت لذت را از این بازی اکشن ببرید.

Mars Miner 1.2.0 Portable - بازی بازگشت از مریخ

ویژگی های این بازی :

  • گرافیک فانتزی و دوست داشتنی بازی
  • طراحی شده در سبک بازی های کلاسیک
  • بیش از 40 سطح بازی
  • 16 هیولای خطرناک با هوش مصنوعی بالای فکری
  • اعطای بیش از 12 جایزه مختلف برای برگشت شما به زمین
  • موسیقی فوق العاده زیبا به همراهی طرحی سه بعدی
  • سه حالت مختلف بازی شامل Story, Survival , Hotseat
  • قابلیت بازی آنلاین و ثبت رکورد

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 2000/XP/Vista
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8
  • پردازنده: 800 مگاهرتز
  • رم: 128 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی بازگشت از مریخ

(حجم : 17.5 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2257
بازدید : 2257
مدیر سایت
10:53
پنج شنبه 27 بهمن 1390

بازی اکشن و زیبای Sky Taxi 2 که امروز می خواهیم شما را در وب سایت دانلود  با آن آشنا سازیم یکی از بهترین و جدید ترین بازی های ماجرایی می باشد که در این ورژن ماجرای Storm 2012 (طوفان 2012) مطرح است. در این ماجرا رئیس جمهور می خواهد تا با آلودگی هوا که باعث ایجاد شرایط نا مناسب جوی گردیده است مبارزه و نسبت به اصلاح این اوضاع اقدام کند؛ اما مشکل اینجاست که در گیم روبات های شروری وجود دارند که اقدام به منهدم کردن هر کسی و هر چیزی که در نزدیکی آنها باشد می کنند.
در بازی تاکسی آسمان 2 قرار است شما جهان را نجات دهید و می توان گفت سعی در زنده نگه داشتن خود و هم نوعان خود دارید که بر جذاب بودن گیم و همچنین محبوبیت بازی Sky Taxi می افزاید. این بازی کامپیوتری سرگرم کننده با گرافیک بسیار مناسبی طراحی گردیده است که آن را سرگرم کننده تر کرده است. شما در طی Game پاداش های بسیار زیادی از رئیس جمهور دریافت خواهید کرد که به افتخارات و مدال های شما اضافه می شود. امیدواریم با دانلود بازی جدید و جذاب تاکسی آسمان 2 بتوانید نهایت لذت را از این بازی اکشن ببرید.

Portable Sky Taxi 2: Storm 2012 1.0 - بازی تاکسی آسمان در طوفان
2012

ویژگی های این بازی :

  • - گرافیک فانتزی و دوست داشتنی بازی
  • - پاسخگویی سریع بازی به فرامین دریافتی
  • - قابلیت ذخیره بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: 800 مگا هرتز
  • رم: 512 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی تاکسی آسمان 2

(حجم : 55.4 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2287
بازدید : 2287
مدیر سایت
10:48
پنج شنبه 27 بهمن 1390

بازی جدید و زیبای Agent Hugo: Hula Holiday یک گیم ماجرایی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد؛ در این بازی کامپیوتری فردی با شخصیت مامور هوگو برای تعطیلات به یکی از جزیره های گرمسیری اقیانوس آرام رفته است و در حالی که در حال گذراندن تعطیلات خود در ساحل می باشد، متوجه موارد عجیبی از تغییرات در جزیره می شود؛ از این رو تصمیم به تحقیقات در این موضوع می گیرد. در طی تحقیقات او می داند که با گروهی عظیم از دشمنان برخورد کرده است و تصمیم می گیرد تا آنها را شکست دهد و ماجرا را به نحوی که در Game بخواهید ادامه می دهد.
به یاد داشته باشید شما یک مامور حرفه ای هستید و می توانید هر کاری را با فنون تمام به انجام برسانید. دشمنان شما در فکر تخریب جزیره هستند و شما می بایست جلوی کار آنها را گرفته و جزیره را پاک و به همان محل شاد و رنگارنگ اول تبدیل کنید. این بازی مامور هوگو که وب سایت دانلود رایگان نرم افزار در این پست آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است، از گرافیک بسیار خوبی برخوردار بوده و با این وجود از حجم پایینی هم برخوردار است و نیازی به PC بسیار قدرتمند نخواهد داشت. امیدواریم که با دانلود بازی ماجرایی Agent Hugo نهایت لذت را ببرید.

Agent Hugo Hula Holiday PC Game - بازی مامور هوگو در تعطیلات حولا

سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی :

  • ویندوز: XP
  • پردازنده: 1.7 گیگاهرتز
  • رم: 256 مگابایت
  • کارت گرافیک: 128 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی مامور هوگو

(حجم : 89.8 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2581
بازدید : 2581

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک