بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
18:46
چهار شنبه 18 آبان 1390
خرید بازیهای سونیک Sonic Generations
قیمت: 4,000 تومان
مدل: کلکسیون رسمی سونیک - یک نسل بازیهای سونیک

 

http://www.p30gamers.com/image/cache/t8391.sonicgenerationspc-500x500.jpg
 

سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند. اما مدتی پیش Sega بازی جدیدی از Sonic را معرفی کرد که Sonic Generations نام دارد. بر خلاف انتظارها به نظر می رسد که اینبار با عنوان خوبی روبرو باشیم. این بازی دوباره به ریشه خود بازگشته و تمام Old-Schoolهای Sonic می توانند آن گیم پلی دوست داشتنی گذشته را در این بازی تجربه کنند.

Sonic Generations

این بازی یک عنوان ۲D-3D (مانند سری بازی های Sonic The Hedgehog 4) است. یک گیم پلی ۳D با حالتی Side-Scrolling این بازی را به عنوان جالب توجهی تبدیل کرده است. Sega قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت بازی های Sonic این عنوان را راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی دو مرحله ابتدایی این بازی را به نمایش درآورد. در این مراحل چیزی از داستان بازی مشخص نشد. این بازی شامل ۲۰ سال از تاریخ سری بازی های Sonic می شود که در سه منطقه مختلف اتفاق خواهد افتاد. مکان های ۲D که در کنسول Sega Genesis شاهد آن بودیم، منطقه های ۳D که روی کنسول Dreamcast معرفی شدند. همچنین مراحل جدیدی هم برای این بازی طراحی شده که حالت HD شکل و شمایل زیبایی دارند.

Sonic Generations

همچنین مراحل بازی این امکان را به بازیکن می دهند که او بتواند بازی را در حالت های دلخواه تجربه کند. این امکان وجود دارد که بازیکن محیط ها را به صورت Side-Scrolling 2D یا به صورت ۳D بازی کند. دو قسمتی که از این عنوان به نمایش درآمد، این امکان را در بر داشت و بازیکنان می توانستند بازی را به صورت کلاسیک و مدرن بازی کنند. گیم پلی بازی در حالت های مختلف نیز تفاوت داشت. اولین مرحله بازی همان مرحله دوست داشتنی Green Hill Zone است که می شد آن را به صورت کلاسیک و مدرن بازی کرد. اگر نسخه های قدیمی را بازی کرده باشید، حتماً به یاد دارید که مرحله Green Hill Zone دارای یک محیط سرسبز با درختان زیاد و آسمانی آبی بود. همچنین این مرحله با تله های مختلفی هم پوشیده شده بود. حال همین فضای قدیمی و خاطره انگیز در این بازی به صورت HD درآمده است. نکته جالب اینجاست که مرحله به شدت حال و هوای عنوان های کلاسیک را داشت. اما این قسمت به شدت رنگی تر و زنده تر به نظر می رسد. بدون شک اولین چیزی که در این بازی خودنمایی می کند، بازگشت سانیک (Sonic) به دوران گذشته و اضافه شدن قسمت کلاسیک به بازی است. حتی همان المان های گیم پلی گذشته هم در این بازی قرار گرفته اند. زمانی که همین مرحله را به صورت ۳D بازی کنید، این عنوان باز هم هیجان انگیز خواهد بود. دوربین به محیط بازی نزدیک می شود و پشت سر سانیک قرار می گیرد. در این زمان یک پرسپکتیو جدید از بازی به نمایش درمی آید.

 Sonic Generations

در این حالت تکنیک Blur به شدت نمایان می شود و بیشتر رنگ های آبی، سفید و سبز به صورت مات مشاهده خواهند شد. در این مرحله یک قسمت جدید رونمایی شد که شامل Zip Lineهای مختلفی می شد. مسیرهایی که سانیک روی آن ها به سرعت سر می خورد و محیط ها را بسیار سریع پشت سر می گذارد. برخی از این مسیرها در زیر زمین هم قرار داشتند و بازیکنان از این طریق با این محیط های مختلف آشنا می شدند. در این قسمت سرعت بسیار بالا است، اما باز هم سانیک می تواند از Boost خودش استفاده کند. در این حالت بازی از هیجان بسیار بالایی برخوردار می شود. همانند سایر نسخه های گذشته، می توان هر مرحله را به روش های مختلف پشت سر گذاشت. این قسمت در حالت ۳D بیشتر هم خواهد بود، چرا که پیدا کردن برخی از مسیرها بسیار سخت خواهد بود. به نظر می رسد که این نسخه از سری بازی های Sonic که بیشتر یک حالت بازسازی دوباره از نسخه های کلاسیک را دارد، بتواند این سری از بازی ها را به دوران شکوهش بازگرداند.


 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Pentium Dual-Core T4200 2 GHz or AMD equivalent
RAM: 2GB in XP/7, 3GB in Vista
HDD: 11 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core i5 2.66 GHz or AMD Phenom II X4 3.0 GHz
RAM: 3 GB
HDD: 11 GB free disk space
Graphics: 1 GB Graphics Memory


 

تعداد بازدید از این مطلب: 4296
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 4296
مدیر سایت
18:46
چهار شنبه 18 آبان 1390
خرید بازی Lord of the Rings War in the North
قیمت: 3,000 تومان
مدل: ارباب حلقه ها - نبرد شمال 1dvd
 

http://www.p30gamers.com/image/cache/991494_161539_front-500x500.jpg
 

نسخه جدید از بازی محبوب ارباب حلقه ها .تاریکی در سرزمین های شمالی رخنه کرده است ، ترس و وحشت از پادشاه تاریکی در شمال ریشه دوانده است و شیاطین یکی پس از دیگری نفوذ Sauron را فزونی می بخشند ، شاید Sauron به قدرت عظیمی در سرزمین هاش شمالی دست یافته باشد اما هنوز قهرمانانی در این سرزمین هستند که Sauron از شنیدن نامشان برخود خواهد لرزید ..."

Lord of the Rings War in the North

مطمئنا کسی منکر این نظر نیست که شاهکار نویسنده ی شهیر J.R.R Tolkien یعنی سه گانه ی ارباب حلقه ها برترین اثر و تعبیری مولف سبکی جدید در ژانر فاخر فانتزی است ، Tolkien با خلق دنیایی به شدت عظیم ، غنی و باور پذیر راه را برای تخیلات و افکار بلند پروازانه ی ما و همه ی کسانی که از او الهام گرفته اند باز کرد تا در بخش داستانی شاهد شکوفایی افرادی چون " دیوید گمل " و " ریچارد ناک " و شاهکارهایشان باشیم و نیز در حیطه ی محبوبمان بازی های رایانه ای نیز شاهکارهایی چون " War Craft " ، "Baldurs Gate " و چندین و چند اثر فاخر دیگر را تجربه کنیم .

سايت Gamespot طی مصاحبه‌ای با Ruth Tomandl يكی از اعضای استوديوی Snowblind ، درباره‌ی بازی جديد اين استوديو يعنی Lord of the Rings: War in the North سوالاتی پرسيده و اطلاعاتی كسب كرده است كه شرح آن به صورت زير می‌باشد :

Gamespot : اين اولين باری است كه شما اجازه‌‌ی استفاده از ليسانس فيلم‌ها به همراه ليسانس كتاب‌ها را پيدا كرده‌ايد. اين موضوع چگونه رويكرد شما را نسبت به WitN تغيير می‌دهد؟ چه‌چيزی می‌توانيد راجع به داستان بازی به ما بگوييد؟

Tomandl: داشتن امتياز فيلم‌ها و كتاب‌ها، قطعا به ما اجازه داده است كه آن رويكردی را كه دوست داريم، نسبت به بازی داشته باشيم. ما فقط محدود به چيزهایی كه در فيلم نشان داده شد، نيستيم و می‌توانيم از تمام پيش‌زمينه‌ی سرزمين ميانه را كه در كتاب‌ها توصيف شده بود، استفاده كنيم. ما می‌خواستيم كه از فرصت رفتن به مكان‌های جديد در سرزمين ميانه كه بازيباز‌ها قبلا نديده‌اند استفاده كنيم و هم‌چنين يك داستان جديد بگوييم. همه‌چيز در داستان ما ،‌ كاملا بر پايه‌ی كتاب‌هاست و ما می‌توانيم مقدار بسيار زيادی تاريخچه و جزييات از كتاب‌ها به دست آوريم. ما خيلی مراقب هستيم كه كار ما كاملا مطابق با پيش‌رمينه‌ی داستانی و افسانه‌ای ارباب حلقه‌ها باشد.
ْداستان LotR: WitN حين جنگ حلقه رخ می‌دهد. ولی به جای دنبال كردن ياران حلقه، شما به يك ماموريت به شمال برای اطلاع يافتن از ارتش جمع‌شده در آنجا اعزام می‌شويد. شما با شخصيت‌هایی كه در فيلم بودند، ملاقات خواهيد كرد. ولی به مرور كه در بازی پيش خواهيد رفت،‌ شما هر‌چه بيشتر به شمال خواهيد رفت، در حالی كه فرودو برای نابود كردن حلقه به جنوب سفر خواهد كرد.

Lord of the Rings War in the North


داشتن ليسانس فيلم عاليست، زيرا فيلم سطح بسيار بالایی از كيفيت بصری ارائه كرد و ما خيلی دوست داريم كه پيرو همين استيل باشيم. فيلم‌ها آن چيزی را كه مردم از سرزمين ميانه در ذهن داشتند، تصويرسازی كرد. بنابراين ما تلاش كرديم لوكيشن‌ها و شخصيت‌هایی كه در WitN ساخيتم، طوری باشند كه با حال و هوای فيلم هم‌خوانی داشته باشند.

GS: شما راجع به Agandaur ، دشمن اصلی بازی چه‌چيزی می‌توانيد به ما بگوييد؟

Tomandl: خيلی قبل‌تر از تاريخچه‌ی بشر در سرزمين ميانه،‌ گروهی‌ از اهالی Numenor به سمت تاريكی رفتند و برده‌ی Sauron شدند. همانند Mouth of the Sauron ( يكی از خدمتكاران Sauron )
Agandaur يكی از افراد همان دار و دسته است. او فرمانده‌ی ارشد Sauron است كه به شمال فرستاده شده تا لشكری را سر و سامان دهد و به مردم در جبهه‌ای ديگر حمله كند. Agandaur بلندپرواز و بی‌رحم است و كارش را هم به خوبی انجام می‌دهد.

Lord of the Rings War in the North

GS: متعادل كردن داستان با اكشن تا چه حد سخت است؟ آيا يكی فدای ديگری شده است؟

Tomandl: در LotR ،‌ جایی كه داستان خيلی مهم است، مسلما اكشن هم مهم خواهد بود و اين دو يكديگر را پشتيبانی‌ می‌كنند. چون WitN يك اكشن/نقش‌آفرينی است، بنابراين شما بيشترين وقت خود را بر روی مبارزات خواهيد گذاشت. ما كاری كرديم كه كاری كه شما حين مبارزه انجام می‌دهيد، به روايت داستان بازی هم كمك كند. برای مثال، گفتگوها در شهرها مكان و مبارزات جديد باز خواهند كرد. LotR داستان يك جنگ است، ما سعی داريم كاری را كه Tolkien آن را به خوبی انجام داد، انجام دهيم و داستان را بازگو كنيم.

GS: به نظر می‌رسد اين بازی از هر اثر ديگری با نام ارباب حلقه‌ها، خشن‌تر باشد. چرا شما مسير خشونت را برای بازی در پيش گرفتيد؟

Tomandl: ما خيلی خوشحاليم كه می‌توانيم وحشی‌گری مبارزات را همان‌گونه كه در كتاب‌ها به تصوير كشيده شده بود، به نمايش درآوريم. جنگ حلقه، برهه‌ای خشن و خطرناك در سرزمين ميانه بود و همانند فيلم‌ها، ما می‌توانيم اين خطر را با واقع‌گرايانه‌تر كردن مبارزات نشان دهيم. ما خون و خشونت را به خاطر برجسته‌كردن اين خطر به همراه جزای شكست اضافه كرديم.
سرزمين ميانه بسيار زيباست، ولی در عين حال خطرناك نيز هست. بنابراين مهم است كه شما از ياران خود جدا نشويد و خانه‌ی خود را از دشمن حفظ كنيد. Tolkien اين مبحث را با ساده‌سازی، مطابق ميل جلوه نداد و ما نيز اين كار را نمی‌كنيم.

Lord of the Rings War in the North


GS: به ما راجع به Co-op متكی به يكديگر در WitN توضيح دهيد. دليل تمركز بر Co-op به جای بازی تك‌نفره چيست؟

Tomandl: ما به دو دليل می‌خواستيم كه در WitN بر Co-op تمركز كنيم. اول: Co-op نقطه‌ی قوت استوديوی ما يعنی Snowblind است. دوم: كار كردن با يكديگر به عنوان يك متحد، يكی از تم‌های اصلی ارباب حلقه‌هاست.
Snowblind دستی بلند در ساخت بازی‌های اكشن/نقش‌آفرينی Co-op دارد و ساخت بازی از ارباب‌حلقه‌ها با اين روش، كاملا با ذات آن هماهنگی دارد. ما می‌خواهيم يك بازی بسازيم كه بازی‌كردن آن با دوستانتان لذت‌بخش باشد. و تجربه‌كردن ماجراجویی با يكديگر در سرزمين ميانه، كاری لذت‌بخش باشد. هرچند، هوش مصنوعی ياران شما در بخش تك‌نفره بسيار خوب است. بنابراين هركاری كه ما برای بهتر‌شدن بخش Co-op انجام‌ می‌دهيم، مستقيما بر بخش تك‌نفره نير تاثر مثبت دارد.
داستان ارباب حلقه‌ها،‌ به شدت بر داشتن ياران قابل اعتماد كه می‌توان روی آن‌ها حساب كرد، تاكيد دارد. به خصوص در دوران جنگ. بنابراين كار كردن به عنوان بخشی از اتحاد دوستی خود، Game-play بازی را به حال و هوای كلی داستان ارتباط می‌دهد.

GS: بخش Co-op بازی را می‌توان به صورت Split-screen آفلاين بازی كرد يا به صورت آنلاين؟

Tomandl: ما بازی‌ دو نفره Split-screen را هم بر روی X360 و هم بر روی PS3 پشتيبانی می‌كنيم. هم‌چنين شما می‌توانيد با دو نفر ديگر به صورت آنلاين بازی‌كنيد يا شما می‌توانيد در يك كنسول به صورت Split-screen بازی‌ كنيد و شخص ديگری را از طريق Xbox Live يا PSN به خود ملحق كنيد. شما می‌توانيد روی PC نيز به صورت آنلاين بازی‌ كنيد. ما می‌خواهيم به شما اجازه بدهيم هرگونه كه می‌خواهيد، به صورت Multiplayer بازی‌ كنيد و ما سعی داريم Multiplayer بازی‌ كردن را تا جایی كه می‌شود، ساده كنيم.

GS: چه مكان‌هایی در بازی وجود خواهند داشت؟ چه‌ مقدار از سرزمين ميانه برای جستجو كردن آزاد است؟

Tomandl: ما چند تا از مكان‌های موجود را در WitN اعلام كرده‌ايم. ولی اگر شما به نقشه‌ی قسمت شمالی سرزمين ميانه نگاه كنيد، چند مكان وجود دارند كه بازيباز نمی‌تواند به آن‌ها سفر كند. در ابتدای بازی، شما در نزديكی‌های Shire وجود داريد. ولی به مرور كه در بازی پيش می‌رويد، شما در سرتاسر شمال در مبارزه با Agandaur پيش می‌رويد.

GS: آيا می‌توانيد كمی راجع به سه كلاس بازی و ويژگی‌های آن‌ها صحبت كنيد، همين‌طور نحوه‌ی پيشرفت آن‌ها در طول بازی‌؟

Tomandl: سه شخصيت‌ اصلی WitN همگی بنا بر دلايل شخصی، از طرق مختلف بر ضد Agandaur می‌جنگند.

Lord of the Rings War in the North


 

Earadan يك كمان‌دار از Dunedein و يكی از اعضای Grey Company است. او استاد رديابی، جنگجوی سريع و كمان‌دار خبره است. يكی از مهارت‌های منحصر به فرد او Evasion ( حيله ) است كه با استفاده از آن، به طور پنهانی ميان دشمنان حركت كند. اين مهارت نه تنها به شما اجازه می‌دهد كه دشمنان را غافلگير كنيد، بلكه اجازه می‌دهد كه متحدان شكست‌خورده‌ی خود را احيا كنيد.


 

Andriel يك Elf اهل Rivendell می‌باشد. او يكی از ماموران Elrond است و توسط او برای بررسی ارتش جمع‌شده در شمال فرستاده شده است. او قابليت‌های رهبری بيشتری نسبت به دو كلاس ديگر دارد. ولی‌ می‌توان او را طوری ارتقا داد كه در مبارز‌ه‌های تن‌ به تن نيز كارآمد باشد.او قابليت ساختن يك محافظ را دارد كه می‌تواند كل گروه را از حملات دوربرد دشمن نجات دهد. هم‌چنين اين محافظ بسته به انتخاب‌های شما در درخت مهارت Andriel، قابليت كند كردن، صدمه زدن و گيج‌كردن دشمنان را نيز دارد


 

Farin يك Dwarf اهل كوه Erebor است و برای ادای دِين مردمش به Bilbo Baggins آمده است. او به نوعی قدرتی‌ترين كلاس است و قابليت‌هایی دارد كه به او اجازه می‌دهند زره و استقامت خود را افزايش دهد. او كمی قابليت رهبری ياران خود و تيراندازی دارد، ولی قدرت، نقطه‌ی قوت او در ميدان جنگ است.



Lord of the Rings War in the North

 

GS: شما برای طرفداران اثر J.R.R. Tolkien چه‌چيزی برای عرضه داريد؟



 

Tomandl: با توجه به اين‌كه ما خود نيز طرفدار كار Tolkien هستيم، خيلی از رفتن به مكان‌های جديد در سرزمين ميانه هيجان‌زده هستيم. چند جای مخصوص در سرزمين ميانه بودند كه من هميشه دوست داشتم آن‌ها را ببينم و از تصويرسازی آن‌ها در بازی، به شدت هيجان‌زده‌ هستم. من فكر می‌كنم ديدن اين‌كه جنگ حلقه چگونه بر سرزمين ميانه تاثير گذاشت و دامنه‌ی تاثير آن تا كجاها رفت،‌ برای طرفداران Tolkien هم آشنا و هم هيجان‌انگيز باشد. كتاب‌ها وقايع بسياری از نبردها را بازگو می‌كنند. Lothlorien , Erebor, Shire و ... همگی مورد حمله واقع شده‌اند و بايد از آن‌ها محافظت شود و شما نقش يكی از قهرمانی را كه اين وظيفه را بر عهده خواهد داشت، بازی می‌كنيد. اين مبارزات برای طرفداران ارباب حلقه‌ها بسيار لذت‌بخش خواهد بود.



 

GS: ممنون از وقتی كه در اختيار ما گذاشتيد.




 

تعداد بازدید از این مطلب: 2866
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 2866
مدیر سایت
18:41
چهار شنبه 18 آبان 1390
خرید بازی Football Manager 2012
قیمت: 3,000 تومان
مدل: بازی مدیریتی فوتبال منیجر نسخه 2012
 

http://www.p30gamers.com/image/cache/t8355.footballmanager12pc-500x500.jpg
 

بازی Football Manager 2012 یک بازی بسیار زیبا و تاکتیکی فوتبال است که برای علاقه مندان به مربی گری فوتبال طراحی شده است. در این بازی می توان طعم واقعی مربیگری فوتبال را با لحظه های بسیار جذاب تجربه کرد.

Football Manager 2012

از نکات قابل جالب این بازی می توان به امکان آموزش بازیکنان ، تمرین تاکتیک های خود ، تأیید وضعیت سلامت بازیکن توسط پزشک تیم ، عقد قرارداد یا لغو قرارداد با بازیکن ها ، ورزشگاه اختصاصی ، بدست آوردن شهرت و کسب پول از طریق امتیازات و… اشاره نمود.
همچنین در این بازی شما می توانید هر تیمی را در هر نقطه جهان تشکیل داده و به مربی گری تیم خود بپردازید.

Football Manager 2012

Football Manager 2012

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Football Manager 2012:


سیستم عامل: Windows XP/Vista/W7
پردازنده: XP – 1.4GHz or Faster, Vista/W7 – 2.0GHz or Faster. Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon.
رم ، حافظه موقت: XP – 512MB RAM, Vista/W7 – 1.0GB RAM
گرافیک: ۱۲۸MB
دسترسی به DirectX® ۹٫۰c
فضای آزاد هارد: ۲GB
کارت صدا: DirectX 9.0c compatible
LAN: TCP/IP compliant

تعداد بازدید از این مطلب: 3038
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 3038
مدیر سایت
11:17
دو شنبه 9 آبان 1390

 

مجموعه بازی های فوق العاده جذاب و خاطره انگیز کرم ها یکی از محبوب ترین و به یاد ماندنی ترین بازی هایی است که تا کنون برای PC عرضه شده است. این بازی توسط شرکت های PSN ، XBL و Steam از روی نسخه های قبلی این بازی ( Worms 3D و Worms 4: Mayhem ) ساخته شده است. بدون شک اگر نسخه های قبلی این بازی را تجربه کرده باشید می دانید که چه قدر سرگرم کننده و اعتیاد آور است. در بازی Worms Ultimate Mayhem 3D شما باید با ایفا کردن نقش یک کرم باهوش , کرم های دشمن را نابود کرده و به هدف اصلی خود یعنی پیروزی نیرو های خودی و شکست آن ها برسید. هم چنین به شما تجهیزات و سلاح های پیشرفته ای از جمله نارنجک , آر پی جی , بازوکا  و موشک داده می شود که باید با استفاده از آن ها دشمن را نابود کنید. در این نسخه از بازی پیشرفت های بسیاری دیده می شود و از لحاظ گرافیکی و صوتی نیز بهبود یافته است. لازم به ذکر است قابلیت آنلاین و بازی کردن به صورت ۴ نفره نیز به این بازی اضافه شده است. هم اکنون می توانید نسخه ی کم حجم شده ی Worms Ultimate Mayhem 3D را به صورت رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۱۹۷٫۰۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 4458
بازدید : 4458
مدیر سایت
11:16
دو شنبه 9 آبان 1390

 

بدون شک بسیاری از افراد هستند که به پزشکی و لوازم مورد نیاز آن از قبیل دارو علاقه بیش از حدی دارند. در این راستا یکی از شرکت های تولید کننده بازی , بازی Dr.Pills v1.0 را برای علاقه مندان به این سبک تولید و به بازار عرضه کرده است. در جریان بازی چند ویروس بسیار خطرناک وجود دارد که شما باید با دادن قرص به بیماران از پیشرفت آن ها جلوگیری کنید. محیط این بازی بسیار جالب بوده و از افکت های صوتی و گرافیک خوبی نیز برخوردار می باشد. .

برخی از خصوصیان بازی Dr.Pills v1.0 :

- موسیقی متن بسیار زیبا و لذت بخش
- دارای مراحل متنوع و جذاب
- داشتن سه حالت در بازی و سرعت آن
- داشتن محیط گرافیکی خوب نسبت به حجم کمش
- و …

 

حجم فایل : ۱۹٫۸۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3079
بازدید : 3079
مدیر سایت
11:13
دو شنبه 9 آبان 1390

 

بدون شک کسانی که با سیستم های عامل موبایل و حتی خود کامپیوتر آشنایی دارند نام بازی پرندگان عصبانی ( Angry Birds ) به گوششان خورده است. شرکت سازنده ی این بازی به دلیل فروش بیش از حد و استقبال بی نظیر طرفداران این بازی تا بحال چندین نسخه از آن را ساخته و به فروش رسانده است. نسخه ی جدید و فوق العاده جذاب بازی Angry Birds ( 1.6.3.1 ) Final را برای شما دوستان عزیز تهیه و تنظیم کرده ایم که به صورت رایگان می توانید آن را به همراه کرک دریافت کرده و لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : ۴۵٫۰۰ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3078
بازدید : 3078
مدیر سایت
11:11
دو شنبه 9 آبان 1390

 

بدون شک کسانی که به بازی های فکری و جذاب که از لحاظ گرافیکی سبک جدیدی دارند علاقه مندند , بازی World Of Goo را می شناسند. بازی فوق العاده جذاب و جدید The Tiny Bang Story یک بازی در سبک بازی فوق می باشد که توسط کمپانی Colibri Games تولید و به بازار عرضه شده است. در این بازی شما در یک دنیای خیالی قرار می گیرید که می بایست جلوه هایی که موجب زیبایی این سیاره کوچک می شود را به آن اضافه کرده و معما های بسیاری را در طی مراحل بازی حل کنید. بازی The Tiny Bang Story دارای پنج مرحله متنوع و جذاب است که هر کدام از آن ها می توانند شما را ساعت ها سرگرم کنند , به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نکنید. هم اکنون می توانید  لازم به ذکر است این بازی در تمامی ویندوز ها قابل اجرا می باشد.

برخی از ویژگی های تحسین بر انگیز بازی The Tiny Bang Story :

- حجم کم بازی نسبت به گرافیک فوق العاده زیبایش
- روند بسیار جذاب و خوش آیند بازی
- جلوه های صوتی و موسیقی های متن بسیار زیبا
- مناسب برای تمامی سنین
- دارای محیط نصب بسیار آسان
- و… .

 

حجم فایل : ۱۵۱٫۱۱ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2923
بازدید : 2923
مدیر سایت
11:10
دو شنبه 9 آبان 1390

 

 بازی فوق العاده مهیج و اکشن در عین حال کم حجم Samurai II: Vengeance را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی در اصل برای سیستم عامل آندروید طراحی شده بود که بر اساس محبوبیت بسیار در بین بازی خور ها , شرکت سازنده , گرافیک و رزولیشن آن را بهبود داده و به بازار عرضه کرده است. سبک بازی به صورت اکشن و تقریبا استراتژیک بوده که می تواند شما را ساعت ها پشت سیستم شخصیتان سرگرم کند , به گونه ای که گذر زمان را احساس نکنید. بازی Samurai II: Vengeance به صورت هنرمندانه و سبکی جدید طراحی شده که می تواند با گرافیک نسبتا خوب و جلوه های صوتی خوش آیندش جذابیت خاصی برایتان داشته باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۲۵٫۴۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3468
بازدید : 3468
مدیر سایت
11:6
دو شنبه 9 آبان 1390

 

سری بازی های کانتر استرایک ( Counter-Strike ) یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی هایی است که تا کنون به سبک اکشن و مولتی پلیر ساخته شده است. تا بحال چندین نسخه از این بازی به بازار عزضه شده که نسخه ی سورس ( Source ) آن جدید ترین و گرافیکی ترین آن ها می باشد  همان طور که در مطالب فوق ذکر شد این بازی فابلیت شبکه ( Multi Player ) دارد که به وسیله ی آن می توان به صورت جند نفره بازی کرد. در ابن نسخه از بازی Counter-Strike: Source گرافیک بازی و اسلحه های آن بسیار پیشرفت کرده که این امر موجب می شود میزان جذابیت بازی چندین برابر شود و می تواند شما را ساعت ها با دوستانتان سرگرم کند.


 

حجم فایل : ۱۹۸٫۴۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3003
بازدید : 3003
مدیر سایت
11:1
دو شنبه 9 آبان 1390

دانلود بازی بازی فکری و فوق العاده جذاب Mystery Stories: Mountains Of Madness

 

یکی از جذاب ترین بازی هایی که تا کنون تولید شده و باعث می شود شما را به فکر عمیقی فرو ببرد , بازی Mystery Stories: Mountains Of Madness است که در آن شما وظیفه دارید اشیای گمشده را پیدا کرده و مراحل بازی را طی کنید. اگر بخواهیم گسترده تر بیان کنیم می توان گفت داستان این بازی پر رمز و راز از جایی شروع می شود که پروفسور ویلیام دایر یک شهر بسیار قدیمی و مرموز و چندین هزارساله را کشف کرده و می خواهد از رمز و راز هایی که در معما های فوق العاده جذاب آن به کر رفته با خبر شود. شما باید در کمک به وی دریغ نکنید تا پروفسور بتواند رمزی که در این بازی به کار رفته را پیدا کند. 

 

حجم فایل : ۱۲۲٫۵۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل :   www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 3330
بازدید : 3330

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک