دانلود بازی فوق العاده محبوب ماژیک جادویی مکس Max and the Magic Marker

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
9:29
چهار شنبه 12 بهمن 1390

دانلود بازی فوق العاده محبوب ماژیک جادویی مکس Max and the Magic Marker

 

در دنیای بازی ها همیشه آن هایی موفق هستند که با ارائه ایده جدید و نو بتوانند مخاطب را به خود جذب کرده و وی را در بازی جریان بازی محو کنند. بازی فوق العاده جذاب و خلاقانه Max and the Magic Marker یکی از آن دسته بازی هایی است که امکان ندارد بعد از نصب این بازی حداقل آن را ۵ ساعت دنبال نکنید ! هر چند در ظاهر بازی دو بعدی بوده و کار ضعیفی به نظر می رسد ولی بعد از تجربه کردنش دیگر هیچ بازی مور پسندتان قرار نخواهد گرفت ! در ابتدای بازی Max and the Magic Marker , مکس به طور غیر عادی یک بسته پستی دریافت می کند که در داخل آن یک ماژیک برای او فرستاده شده است. او برای امتحان کردن این وسیله یک هیولا می کشد و بدین ترتیب ماجرا های او شروع شده و از مراحل سخت و سرگرم کننده ای عبور می کند تا به هدفش برسد. بازی به گونه ای طراحی شده که بازی خور در اولین تجربه از بازی به آن اعتیاد پیدا کرده و ساعت ها آن را دنبال می کند. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب و مشهور را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت نقاشی مجازی را حس کنید !


 

حجم فایل : ۸۴٫۶۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 2320
بازدید : 2320

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک