دانلود رایگان نسخه کامل بازی ندای وظیفه : جنگاوری مدرن Call of Duty Modern Warfare 3

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
10:17
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

 
دانلود رایگان نسخه کامل بازی ندای وظیفه :
جنگاوری مدرن  Call of Duty Modern Warfare 3


نام بازی: Call of Duty : Modern Warfare 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action | FPS
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision Blizzard
حمایت توسط : Infinity Ward
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

همچون سال های گذشته ، شاهد انتشار نسخه ای دیگر از سری بازی های بازی زیبای ندای وظیفه هستیم . سری جدید این بازی تحت عنوان Call of Duty : Modern Warfare 3 ، ندای وظیفه :جنگاوری نوین 3 توسط کمپانی معروف و پولدار ! Activision Blizzard منتشر شده است . همان طور که میدانید بازی توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته و حمایت شده است . این بازی در ادامهٔ نسخه قبلی ساخته شده‌است و در آن روسیه به حملات خودش در آمریکا ادامه داده و همین طور به کشور‌هایی از قبیل آلمان، فرانسه و انگلستان حمله می‌کند. در این بازی Task Force 141 به سرپرستی سروان جان «Soap» مک تاویش و سروان سابق SAS، جان پرایس به همراه نیکولای که به خاطر کشتن سپهبد شپرد در حال تعقیب هستند ظاهر می‌شوند و همین طور شخصیت‌های دیگری به نام‌های Derek "Frost" Westbrook و Sandman که کاماندوهای تیم دلتا فورس در شهر نیویورک هستند به این بازی اضافه می‌شوند. ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۳، سومین بازی سری جنگاوری نوین و هشتمین بازی سری ندای وظیفه خواهد بود.قطعا افراد بسیاری انتظار این بازی را کشیده اند و هم اکنون مفتخریم تا نسخه تست شده و سالم این بازی را همراه با کرک و آخرین آپدیت رسمی بازی را به صورت کامل و رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم .در کنفرانس ها و نمایشگاه های متعدد موجود در حوزه ی بازی های چند رسانه ای بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 بسیار موفق بوده است اما این را فراموش  نکنیم که در همین پیش نمایش ها بود که طرفداران بازی فوق العاده زیبا و حرفه ای  Battelfield 3  توانستند موضوعات و در حقیقت باگ هایی از بازی را به رخ طرفداران سری بازی های ندای وظیفه علی الخصوص بازی Call of Duty : Modern Warfare 3  بکشند  ! حقیقتا شخصا معتقدم کمپانی های اکتیویژن و اینفینیتی وارد با انتشار و ساخت بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 نقطه آغازی جهت سقوط طیکرده اند. در نهایت منتظر نظر شما عزیزان در خصوص قیاسی در مورد دو بازی بتلفیلد 3 و بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 هستم .
 

 

گیم پلی

یکی از هیجان انگیزترین قسمت های بازی، گیم پلی آن است. کلاً سری بازی های Modern Warfare در این قسمت بسیار قوی بوده اند و همین موضوع باعث برتری این عنوان نسبت به سایر بازی های هم سبکش بوده است. بازی روی 60 فریم اجرا می شود و این موضوع یعنی اینکه بازیکنان با روندی سریعتر و نفس گیر تر در این بازی مواجه خواهند شد. فریم بالا باعث شده که صحنه های سینمایی بازی تأثیر بیشتری روی بازیکنان بگذارند. این موضوع به تنهایی بازی را زیبا کرده است. تمام مراحل بازی با اتفاقات سینمایی جالبی شروع می شوند. همین موضوع باعث می شود که شما با دیدن آن صحنه ها مجبور شوید آن مرحله را تا انتها پیش ببرید.

درگیری های تن به تن، مشاهده انفجارهای مختلف و اتفاقات گوناگون باعث می شود که به خوبی در جریان بازی قرار بگیرید و فرصت سرخاراندن هم نداشته باشید. تنوع مراحل و حضور یافتن در کشورهای مختلف نیز باعث شده که بازی روند تکراری به خودش نگیرد. همچنین اتفاقات غیر قابل پیش بینی بازی و روند غیر قابل حدس آن باعث شده که همیشه در بازی شاهد یک اتفاق و یک ماجرای تازه باشید. تنوع گیم پلی نیز بسیار خوب است. در کنار مراحل اکشن، مراحلی به صورت مخفی-کاری قرار گرفته که انجام دادن آن ها بسیار هیجان انگیز است. همچنین مراحل کنترل وسایل نظامی مختلف مانند تیراندازی با هواپیما و قرار گرفتن در تانک و سایر وسایل نقلیه نظامی نیز در بازی قرار گرفته است.

 

لازم به ذکر است که این قسمت ها در نوع خودشان تنوع خوبی در روند بازی ایجاد کرده اند. در بسیاری از مراحل بازی ترکیبی از قسمت های اکشن و کنترل وسایل مختلف را شاهد خواهید بود. به طور مثال، در برخی مراحل، هم در نقش نیروهای پیاده قرار می گیرید و هم کنترل یک هواپیمای نظامی را بدست می گیرید که وظیفه پشتیبانی از گروه پیاده را دارد. وجود چنین قسمت هایی باعث شده که روند بازی همیشه تازه و جذاب باشد. هوش مصنوعی دشمنان نیز خیلی خوب از کار درآمده است.

در طول بازی شاهد این موضوع هستید که آن ها به خوبی از تیرهای شما جاخالی می دهند و به خوبی می توانند شما را غافلگیر کنند. همیشه باید در طول مراحل، محیط را به خوبی نگاه کنید، چرا که ممکن است در گوشه و کنار، یکی از سربازان دشمن حضور داشته باشد. در کل می توان به این موضوع اشاره کرد که Modern Warfare 3 یکی از هیجان انگیزترین و بی نقص ترین گیم پلی ها را پیش روی شما قرار می دهد. روند سینمایی بازی یکی از المان هایی است که باعث می شود بازی را یک روزه نیز به پایان برسانید!

 

نتیجه گیری

بدون شک بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از بهترین بازی های اکشن اول-شخصی است که تا این لحظه عرضه شده است. این عنوان شما را با نمایی واقعی از جنگ و تمام صحنه های خشن و هیجان انگیز آن مواجه می کند. Activision با ساخت این بازی نشان داد که همچنان می تواند پرچم دار بهترین اول-شخص این نسل باشد.

 

CPU:    Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better   
RAM:    2GB RAM   
VGA:    Shader 3.0 or better 256 MB NVIDIA®GeForce™ 8600GT / ATI® Radeon™ X1950 or better   
DX:    DirectX® 9.0C or later   
OS:    Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7   
http://gamesystemrequirements.com/
HDD:    16 GB free hard drive space

 

طریقه ی نصب:

بعد از استخراج هر ۱۵ بخش ۲ فایل iso به شما می دهد به نامهای rld-mw3a.iso و rld-mw3b.iso این فایلها را به ترتیب  روی ۲ دی وی دی ۹ گیگابایتی رایت کنید یا از نرم افزار Daemon Tools برای مونت کردن آنها استفاده کنید بعد از نصب بازی از دی وی دی دوم مختویات پوشه ی Crack را کپی کرده و در پوشه ای که بازی نصب شده است Paste کنید و در صورت پیغام دادن Yes یا Replace را بزنید.

حجم کلی: ۱۴ گیگابایت

حجم هر بخش: ۱ گیگابایت

 

مشخصات:

سازنده(ها): Infinity Ward | Sledgehammer Games
ناشر: Activision
تاریخ انتشار: 2011
ژانر: First-person shooter

لینکهای دانلود:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 2836
بازدید : 2836

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک