بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
15:22
دو شنبه 9 خرداد 1390
بی تردید بازی Road Rash هنوز پس از ۱۴ سال میتواند برای بسیاری از دوستان جذاب و خاطره انگیز باشد در این بازی شما به عنوان موتور سوار در مسابقه ای شرکت میکنید که از شهری آغاز و به شهری دیگر خاتمه میابد. در این مسابقه که بخشهایی از آن در شهر و بقیه در جاده صورت میگیرد موانع بسیاری بر سر راه شما قرار میگیرد که باید ضمن عبور از آنها بتوانید از سایر شرکت کنندگان پیشی گرفته و  سرانجام در صورت مهارت کافی در موتور سواری مسابقه را برنده گردید. هدایت موتور با دگمه های فلش بر روی کیبرد صورت گرفته و برای بقیه دگمه ها راهنمایی کافی در بازی موجود میباشد. گرافیک ، صدا و …. متناسب با حجم نرم افزار بسیار عالی طراحی گردیده و بازی حتی بر روی سیستمها بسیار قدیمی نیز قابل اجرا میباشد.
زمانی که نسخه کامل این بازی در سال ۱۹۹۶ منتشر گردید انقلابی در بازیهای کامپیوتری به شمار میرفت و امروز تنها یادآور خاطرات قدیم دوستانی میباشد از مدتها پیش به این گونه بازیها علاقه نشان میداده اند.
دانلود رایگان فایل دانلود رایگان فایل
حجم فایل حجم فایل: 4.4 MB
پسورد فایل پسورد تمامی فایلها get4pc.com می باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 4997
بازدید : 4997

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک