دانلود بازی والیبال International Volleyball برای کامپیوتر - کم حجم

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
21:13
1 فروردين 1388

برای اجرای تمرینات، یک سالن بزرگ با تمامی امکانات در اختیار دارید تا بازیکنان خبره ای را وارد تیم کنید و مهارت آن ها را افزایش بدهید. بقیه کار ها در International Volleyball به خودتان بستگی دارد، یعنی هدایت بازیکنان بر عهده شما قرار گرفته است و جایگیری مناسب آن ها باعث توپ گیری مناسبی هم می شود و امتیاز بالاتری را نسبت به تیم حریف کسب می نمایید. جوایز و پاداش هایی که در هر یک از مسابقات به دست خواهید آورد، باعث جذب بازیکنان حرفه ای و جدید تری به تیم می شود که قدرت تیم را بیشتر می کند و به مسابقاتی با سطح بالاتر راه می یابید. کیفیت تصویر بازی International Volleyball با توجه به این که در سال 2009 ساخته شده است اما در بین بازی های شبیه ساز والیبال تا حدودی قابل قبول است اما گیم پلی بی عیب و نقص این بازی باعث برتری آن در بین سایر بازی های ورزشی در سبک والیبال شده است.

 

حجم فایل : 194.50 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 3000
بازدید : 3000

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک